Jó ötletnek bizonyult az Apple nyitása Kína irányába, hiszen úgy tűnik, hogy az iPhone egyre kelendőbb az ázsiai országban. Az óriásvállalat stratégái komoly tervet dolgoztak ki a kínai nyitásra, ami úgy néz ki, hogy sikerült is, hiszen talán már Kínában vásárolják a legtöbb ilyen típusú készüléket. 2014 negyedik negyedévében az UBS szakemberei szerint, már 36 százalékban Kína teszi ki az iPhone eladásokat, míg az Egyesült Államokban ez az arány csak 24 %. Ha ezek a becslések igaznak bizonyulnak, akkor azt jelenti, hogy az Apple 23-24 millió ilyen készüléket adott el Kínában ebben az időszakban, míg Amerikában csupán 15-16 milliót. Ez nagy változásnak mondható az egy évvel ezelőtti helyzethez képest, hiszen korábban az Apple értékesítési arányát 29 %-ban az Egyesült Államok tette ki, míg Kína csak 22 százalékban vállalt részt.
Nemsokára pontos adatokat is tudni lehet a különböző elemzések, piaczárások után, azonban más elemzők szerint, nem feltétlenül lesz ekkora a kínai piac előnye, még ha a legtöbb esetben az ázsiai ország kerül is ki győztesen a kutatóknál. A China Mobillal kötött megállapodás rendkívül hasznos volt az Apple számára, hiszen egy hatalmas embertömeg előtt nyílt meg az iPhone útja. A kínai céggel viszont sokáig tartott a megállapodás, ami hosszú időn át megfosztotta az amerikai óriást az egyik legnagyobb piactól. A legújabb iPhone 6 és iPhone 6 Plus Kínában is egyre népszerűbb lesz, az impozáns méreteinek is köszönhetően, de a régebbi kijelző méretre vágyó ügyfeleknek is eleget tesz az Apple, hiszen a keleti országban még kapható az 5S típus is.